zondag 18 juni 2017

Marina's Quiltzomer 2.

In onze tuin is het heerlijk toeven met dit weer. Zonwering uit om het huis koel te houden en sinds kort hebben we een parasol om ons koel te houden. De parasol past precies tussen de zonwering en de pergola. Een goede gok, want we hadden vooraf niets uitgemeten.

Aan het begin van de middag, voordat zoon en schoondochter langskwamen voor een kopje thee/oh nee, ik heb liever een glas koud water met dit weer, heb ik nog even wat huiswerk zitten maken.
Mijn quilt mag in Alkmaar op de ATT "hangen"
en dan moet er dus een tunnel aan.
Niet mijn favoriete klusje!
Tijdens het naaien ligt de quilt
op een bankje naast mijn stoel. 
Een quilt op schoot is nu echt te warm.
In de na-middag toch maar even naar de voortuin verhuisd.
Het werd in de achtertuin te warm.
Bij een gezellig muziekje en een koel briesje
zat het laatste stukje tunnel er zo aan.
Dit huiswerk is af!

Zomergroet, Marina.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je "hangen" mag op de tentoonstelling. Toch bijzonder om dan zo oog in oog met je quilt te staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...