zondag 4 december 2016

De oefenlap is helemaal vol!

Het was zo leuk!
Ik heb allerlei vormen en patronen geoefend:
een geïmproviseerde veer en sterretjes.


Een blad.
Bloemen, klavertjes.
Een kersttafereeltje!
Deze veren zijn met een sjabloon gemaakt.
Daaronder Paisleys, die er uitzien als walvisjes 
met een bloempje op hun buik.
Nog meer bladeren.
Hier heb ik met een half ronde liniaal clamshells gemaakt
en die ingevuld met allerlei geïmproviseerde patronen.
En nu is de lap vol. 
Hij is 2,5 meter lang en anderhalve meter breed.
En ziet er heel leuk uit. 
Zelfs al staan er her en der enorme broddels op.
En dit is de achterkant. 
Op het blauw vallen de gequilte lijnen het meest op. 
Op de rode achterkant zie je meer
het effect van het quilten.
Ik heb alles geoefend, dat ik wilde en 
nu ben ik zover dat ik de geoefende vormen 
op de quilt voor
mijn kleine kleindochter kan quilten.
En die quilt zit nu op het frame!

Groet, Marina.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...