zaterdag 10 mei 2014

Variatie op een thema: wie niet sterk is moet slim zijn.


Op deze foto is goed te zien hoe de stof rondom de steeltjes trekt.
Daar zal ik echt beter op moeten letten als ik de 3e rand ga maken. 
Ik heb inmiddels gezien dat die rand weer applicaties heeft,
 met een hele lange steel.
Hoe dit trekken het ruimte gebrek heeft veroorzaakt, 
snap ik nog steeds niet helemaal. 
Maar ik heb mij er bij neergelegd. 


Wie niet handig is, moet iets anders verzinnen!

De oorspronkelijke bloem paste niet in de ruimte, 
die er voor beschikbaar was. 
Een andere bloem vond ik er niet leuk staan. 
De bloem kleiner maken, 
door er iets af te knippen, vond ik geen optie. 
Dan zouden de leuke blauwe veertjes verdwijnen. 
Al knutselend en vouwend, ontstond deze vorm 
en die past precies.
Op naar de volgende!

Marina.



3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...